Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Ο Άρμενος, οι Αρμένιοι, οι Βερέκυντες και οι Φρύγες - του Όμηρου Ερμείδη - Armenos, Armenians, Verekountes and Phrygies - by Homer Ermidis - there is a translator on the site - Gli armeni, armeni, Verekyntes e Frigi - Omero Ermeidis - si traduce in sito - Арменос, Армяне, Вереканы и Фриги - Гомер Эрмеди - на сайте есть переводчик



 


Μιλώντας για τον Λαό της Θαλάσσης, για την Θάλασσα και τον Ωκεανό, για τον οποίον οι Έλληνες Μυθολόγοι από αυτόν άρχισε η γέννηση των λαών και των όντων. Ο Ωκεανός, εδώ πρέπει να σταθούμε εις ένα συνώνυμο του, την λέξη Πόντος. 

   Ας πάμε εις την μαρτυρική γη του Πόντου και ιδιαίτερα εις την Βιθυνία. Εδώ πρέπει να θυμηθούμε ότι τα όρια της Βιθυνίας προς ανατολάς είναι η Παφλαγονία, η Μαριανδινή, η Επίκτητος Φρυγία, προς βορρά ο Εύξεινος Πόντος και οι εκβολές του Σαγγάριου ποταμού και ο Βόσπορος, δυτικά η Προποντίς. Αυτό δηλαδή που βρίσκεται μπροστά από τον Πόντο, και νότια η Επίκτητος Φρυγία, η Μικρά Φρυγία η λεγόμενη και Ελλησποντιακή και Μυσία.
  Να πούμε λοιπόν αυτή η Βιθυνία και αυτή είναι Ελληνική λέξη. Για να θυμηθούμε εδώ ότι η Ελληνική είναι μητέρα γλώσσα και όλες οι γλώσσες νεκρές η ομιλούμενες είναι απλώς ιδιωματισμοί της. 
  Εδώ πρέπει να πούμε ότι η Βιθυνία δεν βγαίνει από την λέξη Βεθανία που είναι μια περιοχή εις την Παλαιστίνη, αλλά από την Ελληνική λέξη Βίθυν η οποία δεν είναι παρά μια παραφθορά του Β σε δ της λέξεως Βίδην= σημαίνει κρούμα =δηλαδή το κρούσμα που σημαίνει τον ήχο, τον κρότο, τον ήχο του πνευστού και ξέρουμε πολύ καλά ότι εκεί υπήρχαν όχι μόνον όλα τα μουσικά όργανα αλλά και ο κρότος των εργοστασίων των μεταλλευτικών εργοστασίων του γνωστού λαού των Χαλύβων, οι οποίοι πρώτοι διδάξαν την Χαλυβουργία και από εκεί ξεκίνησαν και επεκτάθηκαν προς Βορρά προς την Ρωσία προς την Μόσχα μέσω Ταυρικής.
   Εδώ βλέπουμε ένα κύριο χαρακτηριστικό των Ελλήνων πως μεταφέρουν εις τα ταξίδια τους σε όλη την Οικουμένη τα Τοπωνυμία τους.
   Έτσι λοιπόν οι Ίωνες που προέρχονται απ τον Γενάρχη Ιωνώ - Ιάωνα - Ίωνα είναι αυτοί που εκτός των άλλων περιοχών εκτείνονται και προς την Άπω Ανατολή και προς τον Ειρηνικό, όπου έχουμε την μεγαλύτερα επαρχία της Κίνας εις τον νότων, αποκαλούμενη Γιουνάν, Ιωνία και έχουμε και εις την νήσο Χοκάϊντο και τις νησίδες Κουρίλες τους περίφημους Αϊνού οι οποίοι είναι εύκολο να φανεί ότι είναι παράφρασης της λέξεως Ίωνες, και εις την παρατήρηση του μακαρίτη Πασά ( όπου εκείνη την εποχή είχε έκδοση το λεξικό του 3η έκδοση εις τον νέον πρέσβη της Ερυθράς Κίνας ,τον ερώτησε τι είναι οι Ιανού αυτά τα 7.000.000. λευκών !!! ανάμεσα εις τα δισεκατομμύρια των κίτρινων, αυτός δεν γνώριζε και έστειλε Τηλεομοιότυπο στην Κίνα ,όπου ταχύτατα έλαβε την απάντηση ότι εις τους Μύθους από αρχαιοτάτων χρόνων των Κινέζων και Ιαπώνων μιλούσαν για τους λευκούς άνδρες που έρχονταν με «μεγάλες σχεδίες ξύλινες» από τον Ωκεανό. Αϊνού - Ίωνες - Ιάωνες σημαίνει οι ερχόμενοι. Αυτός που έρχεται είναι αυτός ο οποίος βγαίνει από κάποιον και οι Έλληνες εννοούσαν τον Πατέρα.
  Ο πατέρας είναι αυτός που στέλνει κάτι, και αυτό το κάτι είναι ο γιος. Όλη η ονοματολογία στην Μ. Ασία κινείται γύρω από ένα κεντρικό άξονα, τον άξονα της γεννήσεως του Πατέρα. Και ο πατέρας που λέγεται Άττα στα αρχαία ελληνικά εξ ου και Αττική και η τούρκικη λέξη Άττα δηλαδή η αρχαία ελληνική. Και έτσι έχουμε και την πόλη Αττάλεια, που σημαίνει αυτή που αναφέρεται στον Άττα =Πατέρα. Και εδώ έχουμε μια τραγική ειρωνεία της ιστορικής τύχης.
  Εκείνος που εξόντωσε την γενιά των Ελλήνων ήταν ο Άττα-Τούρκ δηλαδή ο πατέρας των Τούρκων. Επανερχόμενοι στην Βιθυνία, βλέπουμε ότι οι αρχαίοι Έλληνες της έδιναν και ορισμένα αλλά ονόματα. Σε αυτή την φάση την έλεγαν Βιθύνη, αλλά επίσης και η εν Ασία Θράκη και η Βεβρυκία. Γιατί την έλεγαν εν Ασία Θράκη βλέπουμε ότι σύμφωνα με την Μυθολογία μας ο Βίθυνος ήτο υιός Διός και της Θράκης. Υπάρχει δηλαδή μια άμεση συσχέτιση Μυθολογική, Ιστορική, Γενεαλογική ανάμεσα στην γη της Βιθυνίας και στην γη της Θράκης, γι αυτό και ελέγετο και εν Ασία Θράκη.
  Από εκεί βγαίνουν όλοι αυτοί που Κορυβαντιούσαν, που έκρουαν, όπως ήσαν οι Κορύβαντες που φύλασσαν τον Δια, και έχουμε από παράσταση δε νόμισμα που ευρέθη στην Κρήτη Νήπιο ο Δίας συνοδεία δυο Κορυβάντων εις το Ιδαίον Άντρο. Αλλά παράλληλα αρχικά αναφέρεται στο όρος Ίδη της Μ. Ασίας κοντά στην Τρωάδα.
   Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχει και μια γενεαλογική ερμηνεία, μια ερμηνεία χρώματος εφ όσον οι Βερέκυντες- Βερέκυνται -Βερέκυνθες-Βρέκυντες ήτο λαός επίσης της περιοχής γύρω από το όρος Βερέκυντον και γενικότερα οι Έλληνες αποκαλούσαν με αυτό το όνομα Βερέκυντες - Βρέκυντες τους Φρύγες.
   Φρύγες είναι αυτοί που ασχολούνται με την Φρυγανιά, με το Φρύξιμο, με το άναμμα της φωτιάς και Θράκα- Θρακιά -Θράκη είναι ακριβώς αυτό που δείχνει την γη των Κάρβουνων, την γη του Καψίματος, την γη των αναμμένων Κάρβουνων. Και έτσι αντιλαμβανόμεθα πως από το Πόντο, από την Βιθυνία πέρασε το έθιμο των Αναστενάρηδων των Χορευτών πάνω στα καρβουνά στην Θράκη και πως από την Νίκαια της περιοχής αυτής απ όπου λεγάτο ότι καταγόταν η Αγία Ελένη πέρασε το έθιμο στους σημερινούς Αναστενάρηδες με τις εικόνες, παλιές εικόνες τους παππούδες όπου εικονίζεται η Αγία Ελένη σε Χορευτική φιγούρα.
  Κατά τα αρχαία ελληνικά κείμενα οι Βρύγες- Βρύγαι- Βρύγοι- Βρίγαντες αρχαίος Θρακομακεδονικός λαός μετέβησαν εις την Ιωνία και ονομάσθηκαν Φρύγες και το Πρωτοπαλίκαρο του Ιάσονος αυτός που καταγόταν από το χωριό Αρμενία η Άρμενα δίπλα εις το Βελεστίνο.
   Ήταν ο Άρμενος με τον οποίον Αργοναύτη και αυτόν πήγε ο Ιάσων στην Ιωνία και έκαμε προσκύνημα και Θυσία στην Τροία, και από τον Άρμενο λένε οι αρχαίοι συγγραφείς εδόθη το όνομα εις τους Αρμένιους και την Αρμενία.
  Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι η Ιωνία δεν κατοικείται από δυο λαούς αλλά από έναν λαό δυο φύλων Ελληνικών καθαρών. Αυτό γνωρίζουν ακόμα και σήμερα οι γέροντες Αρμένιοι. Όλη λοιπόν η κίνηση αυτή γύρω από την γέννηση που για τους Έλληνες εθεωρείτο ιερόν και γι αυτό το λόγο έχουμε και την εντολή αυξάνεστε και πληθύνεστε.
   Μεταδόθηκε μεταλαμπαδεύθηκε και εκφράζεται από τα ιερά της περιοχής, και κυρίως των Διδύμων (Διδυμαίου Απόλλωνος) στο οποίο ο Απόλλων ο Θεός της γεννήσεως διότι στην αρχαία ελληνική διάλεκτο λέγονται όρχεις, ο δε Απόλλων καλείται Θόριος ως εύφορος του Σπέρματος .(Θόρος εκ του Θορείν το Σπέρμα άρρενος ανθρώπου η ζώου. Θόρος- Θόρη το Γεννετήσιον Σπέρμα.) Αυτή η διαδικασία των γεννήσεων και των αντίστροφων των εμποδίων, πάνω εις την ιερότητα της πράξεως αυτής, πάνω στην ιερά αυτή πράξη, εμφανίζεται στο ιερό της Κυβέλης όπου ήταν οι Γάλλοι ιερείς οι οποίοι ευνουχίζονταν.
 Η Κυβέλη ελέγετο και Βερεκυντία και αυτό ήταν μια λατρευτική αναφορά στο όρος Βερέκυντον, δεδομένου ότι οι λαοί Βερέκυντες -Βρέκυντες ήσαν Φρύγες που κατοικούσαν στην περιοχή, και οι οποίοι είχαν την λατρεία αυτή μέσω των κρουσμάτων αυτών μέσω των αντικρουσμάτων και μέσω των Θορύβων γι αυτό είπαμε ανωτέρω ότι η λέξη Βίδην-Βίθυν- Βιθυνία σημαίνει το κρούσμα, το μουσικό κρούσμα.
 Άρθρο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη εις το περιοδικό ΑΕΡΟΠΟΣ [Απρίλιος 1995]

- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα. 
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου