Τα
θεϊκά όντα της Σελήνης κατά την αναφορά του Πυθαγόρου, του Όμηρου Ερμίδη - The divine beings of the Moon according to the report of Pythagoras, Homer Ermides - Gli esseri divini della Luna, dice Pitagora, di
Omero Ermide
[η φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη
ιστοσελίδα : http://m.eirinika.gr/article/110556/panselinos-kai-ekleipsi-selinis-aprilioy-2015-ston-zygo-pos-tha-epireasei-ta-12-zodia
]
Ο Πυθαγόρας μας πληροφορεί σχετικά με την
σελήνη ότι κατοικείται από θεϊκά όντα όμοια με τους κατοίκους της γης. Υπάρχουν
όλα όσα βλέπουμε στη γη με την μοναδική διαφορά ότι οι σεληνιακές ημέρες είναι
15 φορές μεγαλύτερες από τις γήϊνες.
Ο Ορφέας αναφέρει ότι η σελήνη έχει βουνά,
πολιτείες και σπίτια. Έχει στερεό έδαφος όπως η γη και θεϊκούς κατοίκους. Τις
πληροφορίες αυτές μας τις μεταφέρουν, ο Πλούταρχος και ο Διογένης ο Λαέρτιος […,..].
Ο Ορφέας γνώριζε το σεληνιακό ημερολόγιο των 12 μηνών και τις φάσεις της σελήνης. Μιλά για την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, τις εύκρατες, τροπικές και πολικές ζώνες της γης, τις εκλείψεις της σελήνης, τα ηλιοστάσια, τις ισημερίες, τις κινήσεις των πλανητών και την παγκόσμια έλξη και επιμένει στο θέμα των κατοίκων της σελήνης, ότι είναι αυτοί που περιπλανήθηκαν από πλανήτη σε πλανήτη.
Ο Ορφέας γνώριζε το σεληνιακό ημερολόγιο των 12 μηνών και τις φάσεις της σελήνης. Μιλά για την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, τις εύκρατες, τροπικές και πολικές ζώνες της γης, τις εκλείψεις της σελήνης, τα ηλιοστάσια, τις ισημερίες, τις κινήσεις των πλανητών και την παγκόσμια έλξη και επιμένει στο θέμα των κατοίκων της σελήνης, ότι είναι αυτοί που περιπλανήθηκαν από πλανήτη σε πλανήτη.
Ο Σωκράτης την χαρακτηρίζει: «Μεγάλη κούφια
σφαίρα που στο εσωτερικό της υπάρχουν θάλασσες και στεριές και κατοικούν
άνθρωποι σαν εμάς», όπως μας αναφέρει ο Ξενοφάνης για τον δάσκαλο του.
Ο Νόνος αναφέρει ότι ο Φαέθων έκανε 30
περιστροφές γύρω από την Σελήνη - φεγγάρι, ταξίδεψε στην Αφροδίτη και επισκέπτετο τον
Βόρειο και Νότιο Πόλο της γης.
Όλα αυτά που αναφέρονται από τους αρχαίους
συγγραφείς είναι παράξενα ή παράξενα, δεν ξέρουμε ακριβώς τι ήσαν αλλά και δεν
μπορούμε να τα αγνοή-σουμε ή να τα λοιδορήσουμε.
Από την άλλη μεριά οι μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες
επιστήμονες, είναι μεγάλοι ακόμα και σήμερα, διότι θα δούμε ότι ακόμη και
σήμερα δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτούς.
Διότι οι πόλεμοι χωρίς τις τακτικές πολέμου βασισμένες σε μάχες ιστορικές του παρελθόντος, δεν γίνονται αφού διδάσκονται σε όλες τις πολεμικές σχολές των κρατών (βλέπε πόλεμο του Ιράκ, εισβολή με δήλωση του Αμερικανού υπουργού Αμύνης ότι η τελευταία μάχη που έκρινε την έκβαση του πολέμου ήτο βασισμένη στην στρατηγική του Μεγάλου Αλεξάνδρου).
Η Αστροναυτική η οποία μετά από πολλές χιλιάδες χρόνια επαναφέρει το θέμα ότι τελικά στην φύση υπάρχει ένα στοιχείο που απέρριπταν μέχρι σήμερα τον αιθέρα. Το θέατρο και ο κινηματογράφος μεγαλουργεί πάνω σε έργα των αρχαίων θεατρικών συγγραφέων.
Η ιατρική που θέλει να βαδίζει εμπρός πολλές «σημερινές ανακαλύψεις της» είναι πράγματα που είχαν είπει ή βρει ο Ιπποκράτης, ο Γαληνός, ο Θεόφραστος και πολλοί άλλοι.
Αλλά στα ιστορικά κείμενα συναντάμε παράξενα ή παράδοξα, δηλαδή αναφορές όπου η ένδειξη της τεχνολογίας με την τεχνολογία της εποχής δεν συμβαδίζει με αυτά που έχουμε διδαχθεί επισήμως. Δεν ψάχνουμε, αλλά κατηγορούνται οι ιστορικοί ή ότι είχαν φαντασιώσεις ή τα ονομάζουν έτσι διότι ήσαν δεισιδαίμονες.
Διότι οι πόλεμοι χωρίς τις τακτικές πολέμου βασισμένες σε μάχες ιστορικές του παρελθόντος, δεν γίνονται αφού διδάσκονται σε όλες τις πολεμικές σχολές των κρατών (βλέπε πόλεμο του Ιράκ, εισβολή με δήλωση του Αμερικανού υπουργού Αμύνης ότι η τελευταία μάχη που έκρινε την έκβαση του πολέμου ήτο βασισμένη στην στρατηγική του Μεγάλου Αλεξάνδρου).
Η Αστροναυτική η οποία μετά από πολλές χιλιάδες χρόνια επαναφέρει το θέμα ότι τελικά στην φύση υπάρχει ένα στοιχείο που απέρριπταν μέχρι σήμερα τον αιθέρα. Το θέατρο και ο κινηματογράφος μεγαλουργεί πάνω σε έργα των αρχαίων θεατρικών συγγραφέων.
Η ιατρική που θέλει να βαδίζει εμπρός πολλές «σημερινές ανακαλύψεις της» είναι πράγματα που είχαν είπει ή βρει ο Ιπποκράτης, ο Γαληνός, ο Θεόφραστος και πολλοί άλλοι.
Αλλά στα ιστορικά κείμενα συναντάμε παράξενα ή παράδοξα, δηλαδή αναφορές όπου η ένδειξη της τεχνολογίας με την τεχνολογία της εποχής δεν συμβαδίζει με αυτά που έχουμε διδαχθεί επισήμως. Δεν ψάχνουμε, αλλά κατηγορούνται οι ιστορικοί ή ότι είχαν φαντασιώσεις ή τα ονομάζουν έτσι διότι ήσαν δεισιδαίμονες.
Όμως ξέρει καλά η σημερινή επιστήμη ότι ένας
ο οποίος φοβάται δεν αναπτύσσει ένα πολιτισμό τέτοιο και γνώσεις που ακόμα και
σήμερα, οι γνώσεις τους είναι εμπρός από την εποχή μας. Οπότε δεισιδαίμονες και
ανάπτυξη των επιστημών δεν γίνεται.
Αλλά θα πρέπει να εξετάσουμε τα κείμενα αυτά
πιο προσεκτικά και όχι να τα απορρίπτουμε, απλά να δούμε τι ήσαν όλα αυτά που
αναφέρουν. Και αν δείχνουν προηγμένο πολιτισμό που δεν συμβιβάζεται με την τότε
γνωστή τεχνολογία ας το δούμε πιο βαθειά και με ανοικτό μυαλό, διότι τις
περισσότερες φορές τα συνοδεύουν και αρχαιολογικά ευρήματα.
Διότι είναι προτιμότερο να πούμε ότι δεν
γνωρίζουμε, δεν ξέρουμε διότι η αρχή κάθε γνώσεως είναι το : εν οίδα ότι ουδέν
είδα.
Από
το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη
, «Η Μυθολογία και η λαϊκή παράδοση εις την πανίδα της πατρίδος μας» [2019] - η
βιβλιογραφία έχει αποκρυφτεί για ευνόητους λόγους, επειδή αναπαράχθηκαν
άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου